A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY – Mengjiao LIANG
Mengjiao LIANG
Doctoral thesis
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Abstract:
Problems of reflective practice in teacher preparation education give rise to this qualitative research to create a model of primary school preservice teacher reflective practice motivation, aiming to explore the nature and characteristics of motivation and apply it in the better understanding of reflective practice in teacher education. Grounded theory is employed to analyze the factors consisting …viacAbstract:
Problems of reflective practice in teacher preparation education give rise to this qualitative research to create a model of primary school preservice teacher reflective practice motivation, aiming to explore the nature and characteristics of motivation and apply it in the better understanding of reflective practice in teacher education. Grounded theory is employed to analyze the factors consisting …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIANG, Mengjiao. \textit{A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY}. Online. Dizertačná práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pioo1d/.
Jak správně citovat práci
LIANG, Mengjiao. A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY. Olomouc, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva