Vliv počítačové metody eeg biofeedback na SVPU – Ing. Dagmar MACHOVÁ
Ing. Dagmar MACHOVÁ
Bakalářská práce
Vliv počítačové metody eeg biofeedback na SVPU
Method eeg biofeedback and minimal brain dysfunction
Anotace:
Ve své závěrečné práci jsem popsala metodu, vysvětlila pojmy, popsala jsem studie, u kterých se potvrdil vliv metody na lehké mozkové dysfunkce, zvláště na SVPU.Abstract:
EEG biofeedback is method founding on o lot of popular works about elektrick and biochemick activity brain of the function of health and ill Is concerned the process of , which doing the process of in brain. In this work i would like accouunt the function of the method affect the minimal brain dysfunction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Zveřejnit od: 12. 6. 2006
Identifikátor:
4327
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHOVÁ, Dagmar. Vliv počítačové metody eeg biofeedback na SVPU. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 06. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Lehká mozková dysfunkce
Pavla Procházková -
Lehká mozková dysfunkce
Jana Kopecká -
Lehká mozková dysfunkce u dětí mladšího školního věku
Marcela Polanská -
Vliv lehké mozkové dysfunkce na výchvou dětí v mateřské škole
Erika Hanáková -
Volba profesního zaměření jedinců s lehkou mozkovou dysfunkcí
Helena Jelínková -
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Tomáš HRABÁNEK -
Hodnocení zdravotně orientované zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 3.až 5. tříd ZŠ Krupka
Marek CERMAN -
Žák s lehkou mozkovou dysfunkcí v systému středoškolského vzdělávání
Jana Znamínková