Michaela LOHROVÁ

Bachelor's thesis

Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem

Using social networking tools to effective communication with customers
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je popis problematiky komunikace se zákazníkem společně s druhy komunikace. Dále obsahuje analýzu sociálních sítí a jejich využití v oblasti komunikace se zákazníkem. V následujících bodech byla vybrána sociální síť Facebook, ve které se vypracovala případová studie pro získání zákazníků a komunikaci s nimi.
Abstract:
The content of this Bachelor thesis is the description of the problems of communication with the customer together with the types of communication. It also contains an analysis of social network and their use in communication with the customer. In the following paragraphs has been selected social network Facebook, which has developed case studies for customer acquisition and communication with them …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier: 42014

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LOHROVÁ, Michaela. Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní