Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem – Michaela LOHROVÁ
Michaela LOHROVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Using social networking tools to effective communication with customers
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je popis problematiky komunikace se zákazníkem společně s druhy komunikace. Dále obsahuje analýzu sociálních sítí a jejich využití v oblasti komunikace se zákazníkem. V následujících bodech byla vybrána sociální síť Facebook, ve které se vypracovala případová studie pro získání zákazníků a komunikaci s nimi.Abstract:
The content of this Bachelor thesis is the description of the problems of communication with the customer together with the types of communication. It also contains an analysis of social network and their use in communication with the customer. In the following paragraphs has been selected social network Facebook, which has developed case studies for customer acquisition and communication with them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
42014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOHROVÁ, Michaela. Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková