Kateřina Vencbauerová

Master's thesis

Marketingová komunikace Evropské unie směrem k mladé generaci

Marketing communication of the European Union towards the young generation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem komunikace evropských otázek směrem k mladým lidem. Vzhledem k situaci v české společnosti, která komunikaci ze strany Evropské unie vnímá buď negativně, nebo vůbec nevnímá, je cílem práce zjistit, zda tyto názory sdílí i mladí lidé ve věku mezi 15 a 19 lety. Teoretická část práce vymezuje pojem "marketingová komunikace" a popisuje její hlavní nástroje. Dále se zabývá …more
Abstract:
The master thesis deals with the topic of communication of European issues towards young people. Due to the situation in the Czech society, which perceives the communication from the European Union either negatively or not at all, the aim of the work is to find out whether these opinions are shared by young people aged between 15 and 19 years. The theoretical part of the thesis defines the term "marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2018
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jarolím Antal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72871