Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Lucie Kotrlíková
Bc. Lucie Kotrlíková
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na regionální produkt a jeho využití na zvýšení tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se věnuji literární rešerši, kde se seznamuji s vhodnou literaturou k tématu. V aplikační části se věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření, řízenému rozhovoru a syntéze výsledků s jinou závěrečnou prací. Následně vyvozuji návrhy společně s řešeními, které by měly pomoci obchodní …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on regional products and its use to increase sales retail units. The theoretical part is devoted to literature search, where to get acquainted with the appropriate literature. The practical part is devoted to the evalution of questionnaire, interview and controlled synthesis of the results with another dissertation. Subsequently I draw the proposals together with solutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTRLÍKOVÁ, Lucie. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/piy2z5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Význam soutěže "Regionální potravina" jako rozvojový potenciál
Petra Batíková -
Význam soutěže "Regionální potravina" jako rozvojový potenciál
Pavla Tomanová -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl