Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Lucie Kotrlíková
Bc. Lucie Kotrlíková
Bakalářská práce
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na regionální produkt a jeho využití na zvýšení tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se věnuji literární rešerši, kde se seznamuji s vhodnou literaturou k tématu. V aplikační části se věnuji vyhodnocení dotazníkového šetření, řízenému rozhovoru a syntéze výsledků s jinou závěrečnou prací. Následně vyvozuji návrhy společně s řešeními, které by měly pomoci obchodní …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on regional products and its use to increase sales retail units. The theoretical part is devoted to literature search, where to get acquainted with the appropriate literature. The practical part is devoted to the evalution of questionnaire, interview and controlled synthesis of the results with another dissertation. Subsequently I draw the proposals together with solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTRLÍKOVÁ, Lucie. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/piy2z5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Význam soutěže "Regionální potravina" jako rozvojový potenciál
Petra Batíková -
Význam soutěže "Regionální potravina" jako rozvojový potenciál
Pavla Tomanová -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl