Monika Debowska

Bakalářská práce

Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby

Communication Skills of Employees in the Tourism Sector with the Focus on Accommodation Services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními dovednostmi zaměstnanců na úseku ubytovacích služeb v rámci oboru hotelnictví. Cílem práce je komparace požadavků zaměstnavatelů na komunikační dovednosti svých zaměstnanců na pozici recepční v hotelích v rámci řetězce a v nezávislých hotelích. Mezi hlavní metody použité v práci patří: literární rešerše a provedení kvantitativního výzkumu. Hlavním přínosem a …více
Abstract:
Bachelor dissertation focuses on the soft communication skills of the employees in the hotel industry. The main focus is on the hotel department: front office - reception. The main aim of the work is to compare requirements of the employers for communication skills of the employees for the position - front office receptionist in the hotel within chain and independent hotel. The methods used are: literary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/epgiv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Dana Kolářová
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze