Komparace diváckých strategií českého a slovenského publika telenovely Tisíc a jedna noc – Bc. Vendula Kochanová
Bc. Vendula Kochanová
Diplomová práce
Komparace diváckých strategií českého a slovenského publika telenovely Tisíc a jedna noc
Comparative Analysis of Viewers Strategies in Czech and Slovak Audience of the Telenovela Thousand and One Nights
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou recepčních strategií českého a slovenského publika telenovely Tisíc a jedna noc. Soustředíme se především na to, zda existují rozdíly ve vnímání a v přístupu k seriálu mezi českými a slovenskými diváky. Do centra našeho zájmu jsme exponovali následující oblasti: praktický přístup k seriálu, vnímání reality, vztahování se k hlavním postavám v seriálu, motivy vedoucí ke …víceAbstract:
This thesis analyses reception strategies of Czech and Slovak audience of a telenovela Thousand and One Night. Its main objective is to explore whether or not there are differences in perception and approach between Czech and Slovak audience. The thesis focuses on the following areas: practical approach to the telenovela, the perception of reality, the relationship between the audience and the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bj5gc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCHANOVÁ, Vendula. \textit{Komparace diváckých strategií českého a slovenského publika telenovely Tisíc a jedna noc}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pj41j0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
VOYERISMUS JAKO MOTIVACE KE SLEDOVÁNÍ REALITY SHOW Z POHLEDU TEORIE UŽITÍ A USPOKOJENÍ
Kristýna POTŮČKOVÁ -
Ideální deník? Komparativní studie postojů cílových skupin studentů a seniorů k současné podobě českých tištěných deníků a faktory ovlivňující míru čtenosti u těchto skupin
Alžběta Pavlínová -
Teorie a užití optických mikrometrů
Jiří Czebe -
Estetika, formální postupy a experimenty s obrazem a zvukem v tvorbě Woodyho a Steiny Vašulkových
Filip Sikora -
Proces individuálního dekódování mediálního textu: Přehledová studie teorií mediálních účinků doplněná výzkumem navazujícím na Hallův koncept zakódování a dekódování a Morleyho studii Nationwide
Lucie Rubenová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Vzájemné vlivy youtuberů fotografů a jejich publika
Lucie PINKOVÁ -
Role předplacených streamovacích služeb v každodennosti vybraných členů českého publika
Pavlína Černá