Soupeření s giganty. Marketingový plán - kampaň pro novou restauraci – Bc. Dieu Huong Nguyenová
Bc. Dieu Huong Nguyenová
Master's thesis
Soupeření s giganty. Marketingový plán - kampaň pro novou restauraci
Competing with Gigants. Marketing Plan - Campaign for a New Restaurant
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií. Obsahem je využití komunikačního mixu pro návrh mediálního plánu.Abstract:
The diploma deals with the topic of marketing strategy. The content is the use of the communication mix to design a media plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zu8e6/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie firmy Aktin
Nathalia Klimentová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Zdeněk Tretiak -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová