Bc. Dieu Huong Nguyenová

Master's thesis

Soupeření s giganty. Marketingový plán - kampaň pro novou restauraci

Competing with Gigants. Marketing Plan - Campaign for a New Restaurant
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií. Obsahem je využití komunikačního mixu pro návrh mediálního plánu.
Abstract:
The diploma deals with the topic of marketing strategy. The content is the use of the communication mix to design a media plan.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication