Role psychologa ve speciálně pedagogické diagnostice vývojové dysfázie – Mgr. et Mgr. Petra Králová
Mgr. et Mgr. Petra Králová
Bachelor's thesis
Role psychologa ve speciálně pedagogické diagnostice vývojové dysfázie
The role of a psychologist in special pedagogical diagnostic of developmental dysphasia
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze procesu psychologické diagnostiky při vývojové dysfázii. V teoretické části jsou stručně vymezené základní poznatky týkající se vysvětlení pojmu, příčin vzniku, dělení, projevů a diagnostice této narušené komunikační schopnosti. Krátce je popsaná i osobnost dítěte s vývojovou dysfázií. Pro potřeby praktické části proběhlo dotazníkové setření mezi psychology působícími …moreAbstract:
This thesis deals with analyzing the process of psychological diagnostics in developmental dysphasia. The theoretical part briefly specifies the basic knowledge concerning the explanation of the term, causes, classification, symptoms and diagnosis of this communication impairment, also the personality of the child with developmental dysphasia is briefly described there. For the purpose of the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zal4a/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová