Jan Jindra

Master's thesis

Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce

Web Analytics in Marketing Research of Academic Institutions
Abstract:
Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz …more
Abstract:
This thesis deals with the state of the web analytics in the marketing research of an academic institution. The theoretical part summarises the state of the (online) marketing in marketing activities of the academic institution and substantiates the importance of the analysis of the attendance of academic institution's web pages. It also submits basic conclusions for choosing the suitable analytic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2011
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26973