Ing. Jiří Straka

Diplomová práce

Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka

Usage of Direct Marketing tools in advertising agency Reklama Straka
Anotace:
Práce se zabývá tématem direct marketingu. Vymezuje teoretický rámec problematiky a zasazuje ho do procesu marketingového řízení. Teorii následně aplikuje na prostředí konkrétní reklamní agentury, která dříve nástroje direct marketingu nevyužívala. Hlavním cílem práce je návrh krátkodobé komunikační strategie dané reklamní agentury směřující ke splnění předem formulovaných cílů. Návrh je sestaven na …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of direct marketing. It creates the theoretical framework of the topic and classifies it in the process of marketing management. The theory is applied on the environment of the specific advertising agency that have not used the tools of direct marketing before. The main objective is to propose a short term communication strategy leading to the predefined goals. The proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní