Typologie klientů v péči kurátora pro děti a mládež – Jana FORBELSKÁ
Jana FORBELSKÁ
Bakalářská práce
Typologie klientů v péči kurátora pro děti a mládež
Clients typology in care curator for youth
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku klientů v péči kurátora pro děti a mládež. V teoretické části práce nejprve uvádím vymezení profese kurátora pro děti a mládež v návaznosti na pomáhající profese a sociální práci. V další části podávám popis osoby a náplně práce kurátora pro děti a mládež, jako pracovníka, který se těmto klientů věnuje. Hlavním objektem zájmu mé práce jsou subjekty péče kurátora a …víceAbstract:
The project focuses on problems of clients in custody of guardians of children and youths. The theoretical part of the project focuses on what the work involves and relationships with other carers and social workers. The next part of the project describes the person and a complete job description. The main theme of my project is the job itself and all the main problems involved which are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
19390
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORBELSKÁ, Jana. Typologie klientů v péči kurátora pro děti a mládež. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Charakteristika skupiny klientů kurátorů pro mládež ve správním obvodu Magistrátu města Olomouce
Pavla SOLDÁNOVÁ