Udržitelnost last-mile delivery a její vliv na rozhodování spotřebitele – Kateřina Smoljaková
Kateřina Smoljaková
Master's thesis
Udržitelnost last-mile delivery a její vliv na rozhodování spotřebitele
Sustainability of Last-Mile Delivery and Its Influence on Consumer Decision-Making
Anotácia:
Cílem této práce je vyhodnotit vliv informování o udržitelnosti způsobů last-mile delivery a postoje k ekologickému nakupování na volbu způsobu dopravy zakoupeného zboží spotřebitelem. Na základě literární rešerše byl sestaven konceptuální model vyjadřující předpokládané vztahy mezi zkoumanými konstrukty, které byly následně ověřeny kvantitativním přístupem za využití experimentálního designu. Pomocí …viacAbstract:
The purpose of this Master's thesis is to evaluate the impact of sustainability information and green purchase attitudes on consumers' choice of last-mile delivery options. Based on a literature review, a conceptual model was developed to express the hypothesized relationships between the studied constructs. These relationships were then verified using a quantitative approach with an experimental design …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Udržitelné chování českých spotřebitelů v oblasti bydlení
Martin Rybár -
Analýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módy
Kristýna Smíšková -
Analýza spotřebitelského chování v oblasti udržitelné módy pro značku Basicatory
Michaela Zaoralková -
Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy
Hana Zábranská -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Jana Gregarová -
Postoj mladých spotřebitelů k ekologickým balením nealkoholických nápojů
Jan Diviš