Bc. Nikola Hanzlíková

Master's thesis

Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

The Influence of Quality Certification Standards on the Marketing and Management of the Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the influence of certification standards on marketing and management in a selected business entity. The company has already implemented a quality management system by following per under the ISO 9001: 2001 standard. The aim of this work is a successful re-certification audit and thus a declaration of conformity with the ISO 9001: 2016 standard. The essence of the solution …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanzlíková, Nikola. Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing