Denis VESELSKÝ

Bachelor's thesis

Autokoučink versus intuitivní motivační techniky při studiu vysoké školy

Self-coaching versus intuitive motivational techniques in the study on university
Abstract:
V rámci své bakalářské práce na téma Autokoučink versus intuitivní motivační techniky při studium vysoké školy, je cílem srovnání technik autokoučinku, jako odborné disciplíny s poměrně širokým záběrem využití s přirozenými způsoby učení úspěšných studentů. Vychází z úvahy, že koučink chápeme jako metodu, která hledá způsob změny u klienta akceptací jeho silných (přirozených, vrozených, vlastních) …more
Abstract:
As part of my thesis on the topic of Autocoaching versus motivational techniques during the course of university studies. The goal is the comparison of techniques, such as professional discipline with a relatively wide range usage of the natural ways of learning by successful students. Based on reasoning that coaching is perceived as a method which seeks change of the client's acceptance of his strong …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VESELSKÝ, Denis. Autokoučink versus intuitivní motivační techniky při studiu vysoké školy. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta