Využití map v dějepisném vyučování – Bc. Barbora VÍŠKOVÁ
Bc. Barbora VÍŠKOVÁ
Master's thesis
Využití map v dějepisném vyučování
Use of maps in historical teaching
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je úvodní sonda do problematiky map v dějepisných učebnicích. Stručným úvodem jsou představeny základní informace o mapách z pohledu kartografie a následně zařazení map mezi didaktické prostředky využívané v hodinách dějepisu. Další část této práce popisuje jednotlivé série učebnic. Předkládá také porovnání zobrazovaných map v učebnicích na příkladu II. republiky. Mapy vztahující …viacAbstract:
The aim of this thesis is an introductory probe on maps in history textbooks. In the brief introduction are the basic pieces of information about maps from the point of view of cartography and the inclusion of maps among the didactic means used in the history lessons. The other part of this thesis describes individual series of textbooks. It also presents a comparison of displayed maps in the textbooks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedúci: doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍŠKOVÁ, Barbora. Využití map v dějepisném vyučování. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / Ge-Hi 2o ss
Práce na příbuzné téma
-
Dovednosti talentovaných žáků a běžné žákovské populace v práci se školním atlasem
Simona LIŠKOVÁ -
Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu
Kateřina Mrázková -
Dovednosti talentovaných žáků a běžné žákovské populace v práci se školním atlasem
Simona LIŠKOVÁ -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová