Bc. Vladimir Arsentyev

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Customer’s Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce na téma: „Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti” se zabývá působením reklamy na nákupní chování spotřebitelů. Tato práce byla napsána z několika důvodů. Prvním důvodem je snaha zjistit, jaký je vliv reklamy na spotřební chování českých zákazníků. Druhým důvodem je poskytnutí dat získaných pomocí této práce podnikům pro optimalizaci jejich marketingu. Cílem bakalářské …více
Abstract:
The bachelor thesis dealing with the topic “Impact of Marketing Communications on Customer’s Behavior” deals with the impact of advertising on consumers' buying behavior. This thesis has been elaborated due to several reasons. The first reason is an attempt to identify the impact of advertising on the buying behavior of the Czech consumers. The second reason is to provide the data gained during the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní