Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations – Tomáš Homola
Tomáš Homola
Diplomová práce
Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLA, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/pjxnc5/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Magisterské programy (Ing.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.