Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům – Ing. Anna Nikulina
Ing. Anna Nikulina
Bachelor's thesis
Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům
Definition of companys competitive advantage and its communication towards customers
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na konkureční výhody restaurace Potrefená husa Na Verandách, která se nachází na Praze 5 na Smíchově. Tato restaurace je součástí franchisingové sítě. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy této tématiky, jako je konkurence, konkureční výhoda, popis stravovacích zařízení a definování franchisingu. Ve druhé části bude tato restaurace zanalyzována pomocí SWOT analýzy …moreAbstract:
This thesis is focused on the competitive advantage of the restaurant Potrefená husa Na Verandách, which is part of the franchise concept. In the theoretical part of the thesis will be defined the basic terms of this theme, such as competition, competitive advantage, catering facilities and description of the franchising. In the second part of this work will be analyzed the restaurant using SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n3k1v/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost v daném odvětví
František Kopal -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Metody Competitive Intelligence, jejich aplikace v prostředí firmy Mad Company s.r.o. a uplatnění při otevírání nových zahraničních trhů
Lukáš Kulhavý -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam