Ing. Anna Nikulina

Bachelor's thesis

Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům

Definition of companys competitive advantage and its communication towards customers
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na konkureční výhody restaurace Potrefená husa Na Verandách, která se nachází na Praze 5 na Smíchově. Tato restaurace je součástí franchisingové sítě. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy této tématiky, jako je konkurence, konkureční výhoda, popis stravovacích zařízení a definování franchisingu. Ve druhé části bude tato restaurace zanalyzována pomocí SWOT analýzy …more
Abstract:
This thesis is focused on the competitive advantage of the restaurant Potrefená husa Na Verandách, which is part of the franchise concept. In the theoretical part of the thesis will be defined the basic terms of this theme, such as competition, competitive advantage, catering facilities and description of the franchising. In the second part of this work will be analyzed the restaurant using SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní