Marketingova komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. – Ing. Natália SLYŠKOVÁ
Ing. Natália SLYŠKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingova komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.
Marketing Communication B2B in company Hydac, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s. r. o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis is exploring individual elements of marketing communica-tion and is trying to initiate in to the B2B problematic. Describes and compares different parts of theoretical definitions. Also pointing on exercising of communication in praxis and interprets an individual part of marketing mix. For the analytic part of my thesis, I decided to chose Hydac, s. r. o. company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLYŠKOVÁ, Natália. Marketingova komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Marketingová komunikace podniku vstupujícího na trh
Kristýna Hejduková