Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti – Bc. Lukáš Jíra
Bc. Lukáš Jíra
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
A New Product Launch in a Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavedení nového produktu na trh. Cílem je analýza trhu a konkurence, včetně popisu jednotlivých marketingových kroků pro úspěšné zavedení nového produktu na trh ve vybraném podniku. V této souvislosti je využito poznatků z teoretické části, díky čemuž je možné provést analýzu PEST, Porterovu analýzu pěti sil, či SWOT analýzu. Na základě výsledků těchto …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the introduction of a new product on the market. The goal is to analyse the market and competition, including the description of individual marketing steps for the successful introduction of a new product on the market in a selected company. In this context, the knowledge from the theoretical part is used, which makes it possible to perform the PEST analysis, Porter’s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/clx1x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza jako základní nástroj strategického managementu
Lucie Čechová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Tereza Mordová -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková