Bc. Lukáš Jíra

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti

A New Product Launch in a Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavedení nového produktu na trh. Cílem je analýza trhu a konkurence, včetně popisu jednotlivých marketingových kroků pro úspěšné zavedení nového produktu na trh ve vybraném podniku. V této souvislosti je využito poznatků z teoretické části, díky čemuž je možné provést analýzu PEST, Porterovu analýzu pěti sil, či SWOT analýzu. Na základě výsledků těchto …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the introduction of a new product on the market. The goal is to analyse the market and competition, including the description of individual marketing steps for the successful introduction of a new product on the market in a selected company. In this context, the knowledge from the theoretical part is used, which makes it possible to perform the PEST analysis, Porter’s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace