Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti – Bc. Lukáš Jíra
Bc. Lukáš Jíra
Bachelor's thesis
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
A New Product Launch in a Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavedení nového produktu na trh. Cílem je analýza trhu a konkurence, včetně popisu jednotlivých marketingových kroků pro úspěšné zavedení nového produktu na trh ve vybraném podniku. V této souvislosti je využito poznatků z teoretické části, díky čemuž je možné provést analýzu PEST, Porterovu analýzu pěti sil, či SWOT analýzu. Na základě výsledků těchto …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the introduction of a new product on the market. The goal is to analyse the market and competition, including the description of individual marketing steps for the successful introduction of a new product on the market in a selected company. In this context, the knowledge from the theoretical part is used, which makes it possible to perform the PEST analysis, Porter’s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/clx1x/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza jako základní nástroj strategického managementu
Lucie Čechová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Tereza Mordová -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková