Návrh strategie online marketingu pro osobnost esportu – Jakub Tóth
Jakub Tóth
Master's thesis
Návrh strategie online marketingu pro osobnost esportu
Designing an online marketing strategy for an esport personality
Abstract:
Práce se zabývá online marketingem a osobním brandingem osobnosti esportu Stanislava Cífky. Tento český profesionální hráč logických a karetních her využívá svá sociální média na osobní propagaci velmi sporadicky. V práci jsou zachyceny možnosti využívání sociálních médií, scéna elektronických sportů a výhody budovaní osobního brandu. Cílem práce je zefektivnit dosavadní využívání sociálních médií …moreAbstract:
Diploma thesis deals with online marketing and personal branding of esport athlete Stanislav Cífka. This professional Czech player of logical games and card games uses his social media inefficiently when it comes to personal propagation. This thesis captures different ways of how to use social media, looks deeper on how the electronic sport scene works and explains benefits of building personal brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76758
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Andera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76758
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
Budování osobního brandu v online marketingu
Klára Horálková -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Osobní branding fotografa
Eva Hůlová -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Iva Bernatíková -
Kulturní prostředí esportu v MotoGP eSport
Sabina Nossová