E-turismus jako příležitost pro individuální podnikání. Cestovatelské blogy. – Pavlína Velichová
Pavlína Velichová
Bakalářská práce
E-turismus jako příležitost pro individuální podnikání. Cestovatelské blogy.
E-tourism as an opportunity for individual entrepreneurship. Travel blogs.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá e-turismem a cestovatelskými blogy. Práce se zaměřuje na podnikání v tomto odvětví a popisuje vybrané pojmy, které jsou potřebné pro pochopení celé problematiky. Cílem práce bylo nalézt odpovědi na otázky, zda se dá podnikání s cestovatelskými blogy považovat za podnikání a případně, jak moc tato činnost vynáší. Mezi další cíle práce bylo nalézt odpověď na otázku, zda se …víceAbstract:
The Bachelor Thesis is about e-turism and travel blogs. This work focuses on entrepreneurship in this sector and describes selected concepts that are needed to understand the whole issue. The aim of the work was to find answers to questions about whether doing business with travel blogs could be considered a business and, possibly, how much this business pays. Among the other aims of the Bachelor was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELICHOVÁ, Pavlína. \textit{E-turismus jako příležitost pro individuální podnikání. Cestovatelské blogy.}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/pkcm6w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Využití vybraných nástrojů Webu 2.0 ve vysokoškolských knihovnách - RSS, blogy a sociální sítě
Michal Škop -
Sociální média v cestovním ruchu. Cestovatelské blogy.
Adam Košler -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Norské módní blogy v rámci teorie komunikace
Rosana Rektorová -
České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Anežka Javorská -
Dospívající a (ne)bezpečné blogy: pro-ana komunity online
Zdeňka Mourová -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Anna Fišerová -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Kristýna Nejmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022