Bc. Michal Benák

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing Mix of the chosen Company
Abstract:
Tématem pro tuto bakalářskou práci je Marketingový mix vybrané firmy a to firmy T-Mobile CZ, a. s. Na začátku práce, v teoretické části, jsou uvedeny hlavní body marketingového mixu, tedy 4P (produkt, cena, propagace, distribuce). Okrajově jsou zmíněny další pohledy na marketingový mix. V praktické části je představena právě firma T-Mobile. Práce pokračuje stručnou analýzou jejího marketingového mixu …more
Abstract:
The topic of this thesis is the marketing mix of a selected company, which is T-Mobile CZ, Inc. At the beginning, in the theoretical part, main points of the marketing mix are described: the four Ps (product, price, promotion, place-distribution). Marginally, the information on the other views of the marketing mix is mentioned. In the practical part, the T-Mobile company is presented. The work continues …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Alena Pilná
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní