Ing. Tomáš Hvězda
Bakalářská práce
Mystery shopping
Mystery shopping
Anotace:
Abstrakt Téma Mystery shopping jsem si pro svou bakalářskou práci zvolil z důvodů mého zájmu o možné uplatnění metody ve společnosti, u které jsem zaměstnán, a velmi dobré dostupnosti potřebných informací a materiálů od vybraného subjektu Škoda Auto a. s. Hlavním cílem bakalářské práce je prokázat smysl a opodstatnění zavedení této metody ke zlepšení vztahu se zákazníky. Teoretická část bude věnována …víceAbstract:
Abstract I chose Mystery Shopping as the subject of my Bachelor’s thesis because of my interest in the possible applications of this method at my employer and, in addition, a very good availability of necessary information and other documents from the selected business entity, namely Škoda Auto a. s. The principal objective of my thesis is to demonstrate that introducing the method in order to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xv5hb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení poskytování služeb u vybraných cestovních kanceláří s
Kristýna Kratochvílová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Dana Hübnerová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Pavla Horychová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Tereza Kalinová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Andrea Urbanová -
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Petra Křížová -
Mystery shopping na českém a německém trhu
Eliška Houhová -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh