Bc. Jan Černobila

Diplomová práce

Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně

The Use of Online Marketing Communication Tools at FaME UTB in Zlin
Anotace:
Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly …více
Abstract:
The aim of master thesis is project, which is focused on topic of marketing communication in use at Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlín. This topic reacted to globally growing potential and competition in this sphere. This specific topic was studied by STEEPLED, Porter´s, Benchmark, SWOT and project risk analysis. In addition to stated, internal questionnaire was also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černobila, Jan. Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe