Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně – Bc. Jan Černobila
Bc. Jan Černobila
Master's thesis
Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně
The Use of Online Marketing Communication Tools at FaME UTB in Zlin
Abstract:
Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly …moreAbstract:
The aim of master thesis is project, which is focused on topic of marketing communication in use at Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlín. This topic reacted to globally growing potential and competition in this sphere. This specific topic was studied by STEEPLED, Porter´s, Benchmark, SWOT and project risk analysis. In addition to stated, internal questionnaire was also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNOBILA, Jan. \textit{Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/pkna5h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Černobila, Jan. Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus
Petra Bártová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková