Bc. Martin Kocourek
Bachelor's thesis
Komunikační systém pro servisní oddělení
Communications system for service departments
Abstract:
Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů …moreAbstract:
This work deals with ways to communicate with the customer service department (web, mobile phone, ...). The theoretical part will compare the communication options and assess the current communication systems in terms of efficiency and communication security. The aim of the work will be to create Web applications using the database system for recording the repair service with the possibility of generating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: RNDr. Josef Rak, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCOUREK, Martin. \textit{Komunikační systém pro servisní oddělení}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Electrical Engineering and Informatics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/pkpt24/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kocourek, Martin. Komunikační systém pro servisní oddělení. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology