Komunikační systém pro servisní oddělení – Bc. Martin Kocourek
Bc. Martin Kocourek
Bakalářská práce
Komunikační systém pro servisní oddělení
Communications system for service departments
Anotace:
Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů …víceAbstract:
This work deals with ways to communicate with the customer service department (web, mobile phone, ...). The theoretical part will compare the communication options and assess the current communication systems in terms of efficiency and communication security. The aim of the work will be to create Web applications using the database system for recording the repair service with the possibility of generating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: RNDr. Josef Rak, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kocourek, Martin. Komunikační systém pro servisní oddělení. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie