Bc. Jakub Patyk

Diplomová práce

Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu

Marketing Communication of the Giant Mountains Holiday Destination and Its Implications for Local Business Entities in Terms of the Local Tourism Development Strategy
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do dvou stěžejních částí. První část se zabývá teoretickými východisky zkoumané problematiky. Představuje základní definice marketingu, jeho historický vývoj, specifika marketingu služeb nebo devět nástrojů marketingového mixu. Dále se věnuje teoretickým východiskům marketingové komunikace, zabývá se základními definicemi, plánováním komunikačních kampaní, psychologií marketingové …více
Abstract:
The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theoretical background of the studied issue. It presents basic definitions of marketing, its historical development, specifics of service marketing, or nine tools of the marketing mix. Then it discusses the theoretical background of marketing communication, dealing with basic definitions, planning communication campaigns, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Patyk, Jakub. Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta