Chování spotřebitele při nákupu masa a masných výrobků v Praze – Fiedlerová Fiedlerová
Fiedlerová Fiedlerová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele při nákupu masa a masných výrobků v Praze
Consumer behavior when buying meat and meat products in Prague
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je popsat chování spotřebitele při nákupu masa a masných výrobků v Praze. V teoretické části se seznámíme se základními pojmy spotřebitel, chování spotřebitele, maso a masné výrobky. V praktické části si rozebereme, podle čeho lidé v Praze maso a masné výrobky nakupují a co je při nákupu ovlivňuje. To zjistíme pomocí dotazníkového šetření.Abstract:
The subject of the Bachelor thesis is consumer behaviour when buying meat and meat products in Prague. In the theoretical part we get acquainted with the basic concepts’ consumer, consumer behaviour, meat and meat products In the practical part we will analyse according to what people in Prague buying meat and meat products and what influences them. We will find out this by means of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/pgy2z/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIEDLEROVÁ, Fiedlerová. \textit{Chování spotřebitele při nákupu masa a masných výrobků v Praze}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/pkstej/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky
Kateřina Viktorová -
Spotřební chování na trhu s masem a masnými výrobky
Jiří Šajnar -
Spotřebitel a nabídka masa a masných výrobků Královéhradeckého kraje
Josef Špráchal -
Spotřebitel a nabídka masa a masných výrobků Královéhradeckého kraje
Pavel Matejsek