Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod – Lucie Kubicová
Lucie Kubicová
Master's thesis
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit využívané nástroje vybraného elektronického obchodu, vypracovat návrh pro zlepšení jejich využívání a pomocí daných nástrojů řešení aplikovat. Teoretická část shrnuje poznatky marketingu a jejich praktické využití na internetu, dále také popisuje jednotlivé nástroje online marketingu. Praktická …moreAbstract:
The topic of Diploma Thesis is online marketing and its tools. Thesis objective is to analyse and evaluate tools used by a chosen e-shop, to design improvement steps and apply them using defined instruments. Theoretical part summarizes basic marketing knowledge and its practical use in the internet environment. It also describes particular instruments of online marketing. Practical part is based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/pl351s/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBICOVÁ, Lucie. \textit{Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/pl351s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Analýza evropských cenových srovnávačů zboží při zalistování pomocí Google Merchant XML feedu
Miroslav VDOVIAK -
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu
Dominika Konečná -
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu
Dominika Konečná -
Multifunkční reproduktor s bezdrátovou konektivitou
Michal Baránek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková