Exportní strategie společnosti FOMA BOHEMIA spol. s r.o. pro německý trh – Tereza Novotná
Tereza Novotná
Bachelor's thesis
Exportní strategie společnosti FOMA BOHEMIA spol. s r.o. pro německý trh
Export strategy of FOMA BOHEMIA spol. s r.o. for the German market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou exportní strategii pro německý trh vybrané společnosti FOMA BOHEMIA spol. s r. o., která před dvěma lety oslavila 100leté výročí od svého založení, v České republice figuruje jako jediná firma zabývající se klasickou fotografií a v celosvětovém měřítku se řadí mezi poslední výrobce v upadajícím odvětví černobílé fotografie. V první části práce je teoreticky …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current export strategy for the German market of the selected company FOMA BOHEMIA Ltd., which celebrated its 100th anniversary two years ago. In the Czech Republic, it is the only company engaged in traditional photography, and globally, it is one of the last manufacturers in the declining industry of black and white photography. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89058
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Mark Mishcheniuk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Strategická analýza společnosti Bohemia Sekt s. r. o.
Tomáš Karas -
Analýza konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia s. r. o.
Diana Janigová -
Strategie firmy Bohemia Energy Entity s.r.o.
Veronika Menclová -
Análisis del Turismo en Bohemia Oriental
Lucie SOKOLOVÁ -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
El análisis del turismo en Bohemia Oriental
Lucie SOKOLOVÁ -
Společnost Bohemia Hop a.s. - marketingová strategie a exportní aktivity se zaměřením na Čínu
Radka Šedivá -
Marketingová analýza prostředí firmy SELENA BOHEMIA, s. r. o.
Petr KULHÁNEK