Bc. Lenka Pouzarová
Master's thesis
IMK volební kampaně regionální političky
IMC In The Election Campaign Of The Regional Politician
Abstract:
Diplomová práce se zabývá prolínáním politického způsobu komunikace s postupy a nástroji marketingu, resp. integrované marketingové komunikace. Marketingové nástroje lze použít nejen k realizaci volebních kampaní, ale rovněž ke každodennímu působení subjektů pohybujících se v politickém prostředí. V praxi se to může týkat plánování a používání různých politických strategií, vytváření image politika …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the blending of political communication and marketing methods and techniques, or more precisely integrated marketing communications’ tools. Marketing tools can be used both for organizing election campaigns as well as for the everyday activities of the people involved in politics. In practice, it can refer to the planning and employment of various political strategies …moreKeywords
Politika kandidát volební kampaň marketingový mix marketingový komunikační mix volič politický marketing produkt cena distribuce propagace reklama podpora prodeje osobní prodej přímý marketing vztahy s veřejností Politics Candidate Election Campaign Marketing Mix Marketing Communication Mix Voter Political Marketing Product Price Place Promotion Advertising Sales Promotion Personal Selling Direct Marketing Public Relations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wl43e/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš