Bc. Lenka Pouzarová

Master's thesis

IMK volební kampaně regionální političky

IMC In The Election Campaign Of The Regional Politician
Abstract:
Diplomová práce se zabývá prolínáním politického způsobu komunikace s postupy a nástroji marketingu, resp. integrované marketingové komunikace. Marketingové nástroje lze použít nejen k realizaci volebních kampaní, ale rovněž ke každodennímu působení subjektů pohybujících se v politickém prostředí. V praxi se to může týkat plánování a používání různých politických strategií, vytváření image politika …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the blending of political communication and marketing methods and techniques, or more precisely integrated marketing communications’ tools. Marketing tools can be used both for organizing election campaigns as well as for the everyday activities of the people involved in politics. In practice, it can refer to the planning and employment of various political strategies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní