Bc. Lenka Pouzarová

Master's thesis

IMK volební kampaně regionální političky

IMC In The Election Campaign Of The Regional Politician
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá prolínáním politického způsobu komunikace s postupy a nástroji marketingu, resp. integrované marketingové komunikace. Marketingové nástroje lze použít nejen k realizaci volebních kampaní, ale rovněž ke každodennímu působení subjektů pohybujících se v politickém prostředí. V praxi se to může týkat plánování a používání různých politických strategií, vytváření image politika …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the blending of political communication and marketing methods and techniques, or more precisely integrated marketing communications’ tools. Marketing tools can be used both for organizing election campaigns as well as for the everyday activities of the people involved in politics. In practice, it can refer to the planning and employment of various political strategies …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní