Specifika marketingu luxusních značek – Natalya Lapitskaya
Natalya Lapitskaya
Diplomová práce
Specifika marketingu luxusních značek
Specifics of luxury brand marketing
Anotace:
Proč luxus je tak neodolatelný? Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je trh luxusního zboží a co je to luxus? Očekáváme od koupi luxusního výrobku výjimečnou kvalitu nebo jenom vědomý pocit výjimečnosti? A jak na luxus pohlížejí Češi? Jak vnímají Češi luxus? Moje diplomová práce se bude snažit na všechny tyto otázky relevantně odpovědět a zároveň nabídne čtenáři bližší pohled na vybraný segment luxusu …víceAbstract:
Why luxury is so desirable? What attracts luxury goods? How big is the luxury goods market and what is luxury? We expect buying a luxury product of exceptional quality or just to feel special? And how Czech consumers view luxury? Czech consumers perceive as a luxury? My thesis will try to answer all of these relevant questions and offer readers a closer look at selected luxury segment - premium segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Marketing of luxury products
Yana Shamina -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská