Natalya Lapitskaya

Diplomová práce

Specifika marketingu luxusních značek

Specifics of luxury brand marketing
Anotace:
Proč luxus je tak neodolatelný? Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je trh luxusního zboží a co je to luxus? Očekáváme od koupi luxusního výrobku výjimečnou kvalitu nebo jenom vědomý pocit výjimečnosti? A jak na luxus pohlížejí Češi? Jak vnímají Češi luxus? Moje diplomová práce se bude snažit na všechny tyto otázky relevantně odpovědět a zároveň nabídne čtenáři bližší pohled na vybraný segment luxusu …více
Abstract:
Why luxury is so desirable? What attracts luxury goods? How big is the luxury goods market and what is luxury? We expect buying a luxury product of exceptional quality or just to feel special? And how Czech consumers view luxury? Czech consumers perceive as a luxury? My thesis will try to answer all of these relevant questions and offer readers a closer look at selected luxury segment - premium segment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37709