Regulace reklamy v lékové oblasti – Veronika BABICOVÁ PETLÁKOVÁ
Veronika BABICOVÁ PETLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Regulace reklamy v lékové oblasti
Regulation of Drug Advertising
Abstract:
Dopady reklamy v oblasti léčivých přípravků není možné srovnávat s jakýmkoliv jiným spotřebním zbožím, a tak právě tato oblast vyžaduje speciální kritéria pro zajištění přínosné marketingové komunikace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj regulace reklamy v oblasti léčivých přípravků se zaměřením na Českou republiku, zejména v období od roku 2002. Teoretická část se zaměřuje na vývoj regulace reklamy …moreAbstract:
Impact of advertising on drugs is not comparable with consumer goods and for this reason, this area needs a special criteria for ensuring usefull marketing communication. This Bachelor?s thesis describes developments in advertising regulation of the medicinal product area focusing on the Czech Republic after 2002. Its theoretical part includes developments in advertising regulation in the foreign countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BABICOVÁ PETLÁKOVÁ, Veronika. Regulace reklamy v lékové oblasti. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Lek behavior u člověka rozumného (Homo sapiens)
Robert PEPPERNÝ -
Analýza léčivých přípravků v ČR- Originální lék nebo generický lék?
Lubomír Chaloupka -
Marihuana jako lék, a nebo droga?
Hana Štádlerová -
Čínská kuchyně jako lék - historická a současná perspektiva
Kateřina BABKOVÁ -
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Michaela Bc. Vondráková -
Divadlo jako lék: komparace způsobů práce teatroterapie a dramaterapie
Silvie Jasičová -
Ekonomická gramotnost - Lék pro demokracii?
Nikola Vávra -
Společnost 21. století versus konopí droga versus lék
Silvie Čaloudová