Regulace reklamy v lékové oblasti – Veronika BABICOVÁ PETLÁKOVÁ
Veronika BABICOVÁ PETLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Regulace reklamy v lékové oblasti
Regulation of Drug Advertising
Anotace:
Dopady reklamy v oblasti léčivých přípravků není možné srovnávat s jakýmkoliv jiným spotřebním zbožím, a tak právě tato oblast vyžaduje speciální kritéria pro zajištění přínosné marketingové komunikace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj regulace reklamy v oblasti léčivých přípravků se zaměřením na Českou republiku, zejména v období od roku 2002. Teoretická část se zaměřuje na vývoj regulace reklamy …víceAbstract:
Impact of advertising on drugs is not comparable with consumer goods and for this reason, this area needs a special criteria for ensuring usefull marketing communication. This Bachelor?s thesis describes developments in advertising regulation of the medicinal product area focusing on the Czech Republic after 2002. Its theoretical part includes developments in advertising regulation in the foreign countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABICOVÁ PETLÁKOVÁ, Veronika. Regulace reklamy v lékové oblasti. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lek behavior u člověka rozumného (Homo sapiens)
Robert PEPPERNÝ -
Analýza léčivých přípravků v ČR- Originální lék nebo generický lék?
Lubomír Chaloupka -
Marihuana jako lék, a nebo droga?
Hana Štádlerová -
Čínská kuchyně jako lék - historická a současná perspektiva
Kateřina BABKOVÁ -
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Michaela Bc. Vondráková -
Divadlo jako lék: komparace způsobů práce teatroterapie a dramaterapie
Silvie Jasičová -
Ekonomická gramotnost - Lék pro demokracii?
Nikola Vávra -
Světová náboženství jako lék proti smrtelnosti
David WEINFURT