Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá – Ilona RITSCHELOVÁ
Ilona RITSCHELOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá
Marketing as a tourism-developement tool in the Tisa village
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v obci Tisá" se zabývá problematikou marketingu ve veřejné správě a cestovním ruchem. Rozvoj cestovního ruchu je stále více diskutovaným tématem a je mu věnována velká pozornost. Tato práce je zaměřena na popis marketingu ve veřejné správě, na jeho využití ve veřejné správě a na marketing v cestovním ruchu. Cestovní ruch může …moreAbstract:
"Marketing as an instrument for tourism development in Tisá" deals with marketing public administration and tourism. Tourism is an increasingly discussed topic with a great deal of attention. It focuses on the description of marketing, its public administration, and its use in tourism. Tourist industry may influence town and city development. The Czech Republic has suitable conditions for such development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RITSCHELOVÁ, Ilona. \textit{Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/plehku/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RITSCHELOVÁ, Ilona. Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development
Theses on a related topic
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská