Robert STEHLÍK

Bachelor's thesis

Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor

Consumer protection, duties and discretions, possibilities claims, transmitter substance
Abstract:
Reklamace Dotýkají se nás každý den. Způsob jejich řešení a nové trendy v České republice. Sociologické šetření, které nás provází druhou kapitolou, má za úkol poukázat na měnící se společnost. Výsledky šetření a komparace se způsobem řešení reklamací v roce 1978.
Abstract:
Claims Claims are in our lives every day. The way to deal with them and new trends in Czech Republic. Mission of the sociological survey which takes us through the secondchapter is to point at changing society.Results of the survey and comparison with a way of dealing with claims in 1978.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Accessible from:: 30. 4. 2009
Identifier: 1016167

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Zdeňka Vaňková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STEHLÍK, Robert. Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.