Robert STEHLÍK

Bachelor's thesis

Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor

Consumer protection, duties and discretions, possibilities claims, transmitter substance
Anotácia:
Reklamace Dotýkají se nás každý den. Způsob jejich řešení a nové trendy v České republice. Sociologické šetření, které nás provází druhou kapitolou, má za úkol poukázat na měnící se společnost. Výsledky šetření a komparace se způsobem řešení reklamací v roce 1978.
Abstract:
Claims Claims are in our lives every day. The way to deal with them and new trends in Czech Republic. Mission of the sociological survey which takes us through the secondchapter is to point at changing society.Results of the survey and comparison with a way of dealing with claims in 1978.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Zverejniť od: 30. 4. 2009
Identifikátor: 1016167

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Mgr. Zdeňka Vaňková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEHLÍK, Robert. Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.