Analýza marketingové komunikace základní umělecké školy – Adriena Hanáková
Adriena Hanáková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace základní umělecké školy
The Analysis of Marketing Communication at the Basic Art School
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývala analýzou marketingové komunikace pro základní uměleckou školou. Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat nynější marketingovou komunikaci školy a poté navrhnout možnosti zefektivnění marketingové komunikace Základní umělecké školy Frenštát pod Radhoštěm. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením teoretických východisek týkajících se marketingové komunikace …moreAbstract:
This thesis analyzed the marketing communications for primary art school. The aim of my thesis was to analyze the current marketing communications of the school, and then suggest the possibility of more effective marketing communications for primary art school in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part explains the theoretical background on marketing communications. In the practical part, I conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85533
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Roman Kozel
- Reader: Michaela Petrová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Marketing basketbalového mistrovství světa 2013 v kategorii U19 pořádané v ČR
Pavel Dvořák -
Marketingová komunikace základní umělecké školy
Alžběta PUPÍKOVÁ -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova