Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64 – Klára Herudková
Klára Herudková
Bachelor's thesis
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
Segmentation and Renter Contentment on Multifunctional Building HOUSE 64
Abstract:
Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, …moreAbstract:
The qualification thesis deals with the identity of clients in the multifunctional building HOUSE 64 in Zlín, their satisfaction and last but not least possible additional services that CREAM Real Estate, as the property manager of this property, could add.This bachelor thesis. The purpose of client profiling is to effectively reach a potential target group of people interested in renting a business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERUDKOVÁ, Klára. \textit{Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/pm05bi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Herudková, Klára. Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Evaluation of investment in the Real Estate Industry
Mykhaylo Shynkarenko -
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Kateřina Čepelíková -
Marketingová komunikace maloobchodní firmy
Magdalena Halouzková