Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64 – Klára Herudková
Klára Herudková
Bakalářská práce
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
Segmentation and Renter Contentment on Multifunctional Building HOUSE 64
Anotace:
Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, …víceAbstract:
The qualification thesis deals with the identity of clients in the multifunctional building HOUSE 64 in Zlín, their satisfaction and last but not least possible additional services that CREAM Real Estate, as the property manager of this property, could add.This bachelor thesis. The purpose of client profiling is to effectively reach a potential target group of people interested in renting a business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Herudková, Klára. Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of investment in the Real Estate Industry
Mykhaylo Shynkarenko -
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Kateřina Čepelíková -
Marketingová komunikace maloobchodní firmy
Magdalena Halouzková