Hodnoty chilských a slovenských matiek a ich predstavy o zodpovednosti školy a rodiny – Mgr. Zuzana Mravcová
Mgr. Zuzana Mravcová
Diplomová práce
Hodnoty chilských a slovenských matiek a ich predstavy o zodpovednosti školy a rodiny
Chilean and Slovak Mothers' Values and their Beliefs about the Responsibility of School and Family
Abstract:
The study aimed to identify the differences between Chilean and Slovak mothers’ values and their beliefs about the responsibility of school and family in terms of teaching their children various skills and personal qualities. 218 Slovak mothers from two towns of western part of Slovakia and 189 Chilean mothers from one regional town in Chile participated in the study. The mothers who had their child …víceAbstract:
Cieľom tejto štúdie bolo zistiť rozdiely v hodnotách chilských a slovenských matiek a v ich predstavách o zodpovednosti školy a rodiny za naučenie svojich detí rôznym schopnostiam a vlastnostiam. Do štúdie bolo zahrnutých 218 slovenských matiek z dvoch miest západného Slovenska a 189 chilských matiek z jedného regionálneho mesta v Chile. Matkám, ktoré mali svoje dieťa na prvom stupni základnej školy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dvxcu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Blatný, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku
Magdalena Maňáková -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Role rodičů v době uzavření škol pohledem učitelů
Václav Krňávek -
Role školy a školského systému v reprodukci vzdělanostních nerovností s akcentem na problematiku víceletých gymnázií
Kateřina Kochová -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Role středních škol v procesu přípravy studentů na vysokoškolské studium
Martina Šmeralová -
Role tutora při podpoře inkluzivního vzdělávání na základních školách
Natálie Matějíčková