Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh v potravinářském průmyslu – Bc. Kateřina Ungrová
Bc. Kateřina Ungrová
Diplomová práce
Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh v potravinářském průmyslu
Development and launch of a new product line in the food industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vývojem a uvedením nové produktové řady v potravinářském průmyslu v již zavedené společnosti. Jedná se o produkt, spojení nachos a salsy v jednom balení, které obsahuje jednorázovou omáčku/salsu od uvedené společnosti. Hlavní otázkou je, na jakém trhu je možné produkt uvést, za předpokladu ohodnocení možností a požadavků vstupu. Testem, hloubkovým rozhovorem nabytí zjištění …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the development and introduction of a new product line in the food industry in an already established company. It is a product, a combination of nachos and salsa in one package, which contains a disposable sauce / salsa from the company. The main question is in which market the product can be introduced, provided that the possibilities and requirements of entry are evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
- Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Management v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Vývoj nového produktu
Otto Kos -
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Stanislav Mottl -
Vývoj nového produktu a uvedení na trh
Silvia Daňová -
Vývoj nového produktu s využitím přístupu Design Thinking
Tereza DRTINOVÁ